کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران
نوشته شده توسط : faeghe

تسهیلات تولید برای مشاغل کوچک. چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم؟ آیا خرید تجهیزات از چین ضروری است؟
در واقعیت امروز کسب درآمد از راه های مختلفی امکان پذیر است. شخصی یک شغل سنتی در یک شرکت، شرکت یا موسسه را انتخاب می کند و کسی ریسک رفتن در مسیر کارآفرینی را می پذیرد. و یک دسته از شک کنندگان وجود دارد. این افراد می خواهند کسب و کار خود را ایجاد کنند، تولید را سازماندهی کنند، اما نمی توانند در این مورد تصمیم بگیرند، از هزینه های آینده و مقیاس شرکت می ترسند، اگرچه امروزه ایده های زیادی برای تجارت وجود دارد که نیازی به مناطق صنعتی و بزرگ ندارد. سرمایه گذاری کلان اصلا می توان آن را در خانه ترتیب داد، حتی در یک آپارتمان واقع در یک "ساختمان آپارتمان". حتی در مورد این واقعیت نیست که با نشستن در خانه، می توانید پروژه ای برای ارائه هر نوع خدمات یا سازماندهی تجارت در اینترنت ایجاد کنید. این به معنای تولید واقعی است.

تنها چیزی که لازم است یک ایده، سرمایه های کوچک راه اندازی و تجهیزات کوچک است. البته این یک طرح کلی است. هنوز موارد زیادی در هنگام ساخت هر پروژه مورد نیاز است:

شما باید با مسائل سازمانی مقابله کنید، شاید خود را به عنوان یک کارآفرین فردی ثبت کنید، زیرا یک مورد ساده به کارآفرینان تازه کار اجازه می دهد تا "ارتباط" با اسناد را به حداقل برسانند.
شما باید فکر کنید و یک طرح تجاری ایجاد کنید که تمام تفاوت های ظریف درآمد و هزینه های احتمالی را - هم در دوره ایجاد و هم در حال حاضر - تعریف کند. حتی اگر این سند با دست نوشته شده باشد و همانطور که می گویند "روی یک دستمال" به یک کارآفرین مبتدی کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا ایده اصلی کسب و کار او غیر واقعی است یا منجر به از دست دادن و از دست دادن سرمایه اولیه می شود.
باید با مشتریان بالقوه و بازار فروش و همچنین نحوه تحویل اطلاعات محصول به خریدار مشخص شود. یعنی محصول را به چه کسی و چگونه می فروشید.

کمی در مورد خود ایده و وابستگی آن به شرایط فردی
امروزه این محدوده تمام بخش های اقتصاد را در بر می گیرد. علاوه بر این، تجهیزات مینیاتوری یا کوچک توسط تولید کنندگان کشورهای دیگر ارائه می شود و برندهای داخلی نیز در این دسته وجود دارد. بنابراین، هنگامی که تصمیم می گیرید چه نوع محصولی برای تولید بهتر است، باید از خود تجهیزات شروع کنید. در اینجا باید در نظر بگیرید:

میل، دانش، مهارت های او. اگر خیاطی بلد هستید و عاشق خیاطی هستید، راه اندازی یک تجارت کوچک خیاطی تصمیم معقولی خواهد بود. چیزهای ساده مانند ملافه های غیر استاندارد همیشه مورد تقاضا هستند. شما می توانید با افزودن زیبایی و خلاقیت به قطعات خود و تزیین آنها با گلدوزی یا دوخت، جلوتر بروید. اگر نقشه کشی بلد هستید، امکانات ماشین ها را برای حکاکی مواد مختلف در نظر بگیرید.
تقاضای بالقوه برای محصولی که قصد تولید آن را دارید. شما باید اینجا را نه به تصویر کلی، بلکه به منطقه و منطقه ای که در آن راحت می فروشید نگاه کنید.
قالب ورودی هم با توضیحات محصول و هم آن درخواست تعیین می شود. البته، شما نان های تازه پخته شده را آنلاین نمی فروشید و نمی توانید آنها را برای مشتریان ارسال کنید. در اینجا شما باید یک نقطه را در نزدیکترین بازار سازماندهی کنید یا با مقامات محلی برای دریافت مجوز تجارت یا انتخاب روش تلفن همراه مذاکره کنید.
ویژگی های "سرزمینی". انواع صنعتی مناسب برای یک خانه خصوصی همیشه در یک آپارتمان قرار نمی گیرند.
تنها پس از تجزیه و تحلیل تمام جنبه های پروژه آینده، لازم است که به دنبال تجهیزات لازم بگردید.

نکته: اگر محصولات احتمالی را دوست ندارید یا با این یا هر نوع خدمات دیگری مناسب نیستید، پروژه را شروع نکنید. یک چیز را در نظر بگیرید: کارآفرینی یک سبک زندگی است. و انجام کاری که دوست ندارید، راهی به سوی شکست است. به یاد داشته باشید، جورج پارکر اگر عاشق کسب و کار خود نبود و می خواست یک قلم عالی به مشتری بدهد، نمی توانست مارک معروف خود را بسازد. بنابراین، اگر نمی خواهید اسرار ساخت روکش کفش را بدانید، اسرار آن را مطالعه کنید و به کیفیت آنها دست یابید، نباید تجهیزات تولید آنها را خریداری کنید.

مشکل مناطق و ویژگی های آنها
اکثر ماشین ها در دسته "کوچک" قرار می گیرند. اما هر کدام از آنها تفاوت هایی دارند که می تواند واقعاً در گروهشان حماسی باشد. در واقع، هیچ مقایسه ای بین تجهیزات مورد نیاز برای این فناوری و دستگاه کوچکی که سه شمع مربعی کلیسا را ​​جمع آوری می کند، وجود ندارد. بنابراین، دو گروه بزرگ را می توان در اینجا تشخیص داد:

انواع محصولات قابل تولید در شرایط "آپارتمان"؛
آنهایی که به مناطق وسیعی در قلمرو نیاز دارند و تولید آنها را می توان در یک خانه خصوصی یا گاراژ انجام داد.

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، کارگاه صنعتی ارزان در غرب تهران کلیک کنید.

تلفن تماس:09121213368





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: